Oj, vad tråkigt

det varit här i helgen.
Själv har jag skruvat Ikea-möbler tills handlederna värkt.
Idag har vi flyttat alla grejer som ska emd till V´s nya rum, så äntligen kan vi säga att ett nytt rum är helt totalt klart - V´s rum! Check! Finito!
.
Nåt mer som är finito är Moi!
Har varit igång hela helgen tror jag, men nu är det undanplockat, dammsugat och hyfsat i ordning här nere, kroppen är duschad och restn av kvällen ska jag inte göra nåt anant än mysa med bebis och titta på tv, Mästarnas mästare final.
.
Jag tror att den fantastiska kvinnan Pernilla Wiberg kommer att spöa skiten ur grabbarna!
Och efter att ha sett lite mer avsnitt så tro jag det kommer att stå mellan henneoch Jörgen.
.
Roligare än såhär blir det inte nu heller.
.
Hej!

Kommentarer
Postat av: lotta

Tack! tack!

2012-06-03 @ 21:17:54
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback