Premiärpromenad!!

Igår var vi ut och provpromenerade!!
Skulle hämta posten, kändes som en lagom startsträcka!
Precis som när jag gick runt på mammaavdelningarna på klädaffärerna så kändes det som om alla tittade på mig och tänkte "Men vad gör den dära med en barnvagn??" (och med alla menar jag de noll personer jag mötte, kanske fanns det nån som kikade i nåt fönster...)
Det kändes mindre konstigt när jag gick med Sigge för några veckor sen...
.
Men skönt var det!
Och efter att inte ha varit utanför dörren sen vi kom hem så kände jag hur livet återkom till mig (inte för att jag kände innan att jag saknat det..)
Och hej vad det gick lätt att gå!! Inga foglossningar, inga sammandragningar och faktiskt inte lika andfådd heller!
Och helt plötsligt kände jag mig som Forrest Gump och istället för att svänga upp på våran väg så fortsatte vi och gick!
Och bara fortsatte...och fortsatte!!  FANTASTISKT!!
Ända tills man svänger ner grisrundan (alltså kanske 500 m hemifrån...)
Det var ju inte så långt men efter att ha varit begränsad till postrundan så KÄNDES det huuur långt som helst!!
.
En nöjd liten Alvin var det som låg i vagnen oxå.
Han sov inte utan låg och kikade hela tiden!
Härligt med frisk luft!

Kommentarer
Postat av: Maria

Minns att jag första gången var ut och hämtade posten efter att ha fått Selina, så blev jag så förvånad över att allt var exakt som förut utanför vårt hus, för inne hos oss var ju allt så förändrat!!

2012-03-15 @ 15:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback