Fredagsfin!!

OK, nu låter detta lite värre än vad det egentligen är...
Men eftersom det faktiskt är fredag idag, och när man är hemma hela veckorna så infinner sig inte riktigt den där fredagskänslan som man annars får, ni vet den där när man är glad att veckan är slut man ser framemot att vara ledig.
Så för att känna liitegrann av detta så gjorde jag mig lite fredagsfin idag!!
(Står Finkofta istf militärjacka däruppe till vänster)
OK, fin är väl kanske att ta i, men om man jämför med vad jag brukar driva runt i så är detta ett stort kliv uppåt!!
.
Fast stövlarna fick jag ångra lite...
Tog på mig de när jag for till Momma, de var liiite tajta, men jag tänkte inte mer på det.
Sen satt jag hos Momma i två timmar, med fötterna rakt ner, i 25 graders värme...
Och om ni varit gravida så kan ni ju gissa hur det gick sen?
Gissa om de var trånga när jag skulle fara hem!! Trodde de skulle explodera nånstans på vägen!!
Som tur var gjorde de inte det, men nu ligger jag i soffan med fötterna i vädret i alla fall!!
.
Har inte hunnit sy nåt idag, men jag ska ju ha nåt att göra nästa vecka oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback