God dag!!

Har hunnit med mycket här på morgonen!!
Sov till nio, känns som om jag har en inställd väckare i kroppen då jag vaknat exakt 09.01 både igår och idag!
Bra tid att vakna!! Inte för länge och inte för lite...
Har ätit frukost, tagit av sängkläderna och tvättat då jag upptäckte att E blött näsblod inatt... Mindre trevligt...
Hämtat posten och skottat lite, lite... Bara plogkanten som blev efter att vägen skrapats.
Dock tyckte mina fogar att det får räcka med väghållningsarbete för denna vecka!! De var riktigt tjuriga med det, så jag får väl lyssna på de då..
.
Men sen har jag plockat lite här inne, dammsugat hela nedervåningen (måste nog inhandlas en ny dammsugare, den låter inte bra, dock var det inget fel på tvättmaskinen, bara en fas som gått!!) och torkat i badrummet!
.
Nu kommer snickarna snart hem på lunch, så då blir det till att äta, sen ska jag försöka sätta mig vid symaskinen och laga lite trasiga kläder, eller åka till Momma...
Tänkte försöka hinna med båda, men det är två saker som jag hela tiden skjuter upp...
Får se i vilken ordning det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback