I did it!!

Jag beställde Olgas magträningsprogram!!
Här ska tränas mage!! Förhoppningsvis så kan man jobba bort badringen som hängt i MASSOR av år!!
Fast det sitter nog mycket i maten oxå, nåt mirakel har man ju inte beställt, men lite mer styrka i magen ska man väl få i alla fall!!
.
Och så provade vi på Pålgårdsbacken idag!!
Gick faktiskt bättre än vad jag trodde, även om det blev svettigt såklart!
Har gruvat mig lite för den, men nu när jag provat så vet jag ju att det går, så nu blir det mycket pålgårdsbacke framöver!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åå jag har varit sugen länge på att beställa hennes program, men prioriteringar måste göras :-/

2012-03-26 @ 19:27:30
URL: http://carax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback