Ny vecka!

God morgon världen!
Så var det en ny vecka igen, och här sitter jag.
Drömde faktiskt inatt att jag skulle iväg och jobba, men hade försovit mig och kom iväg två timmar försent.
Men som tur var så kom jag på, även i drömmen, att jag är ju föräldraledig så jag ska ju inte jobba!!
.
Idag fyller Systeryster år oxå!
Grattis på din dag!
Så ikväll blir det tårta och kalas!
.
Annars känns det som en grå och trist dag idag, vädret tänker jag närmast på men det känns i hela kroppen!!
Känner inte för att gå ut, känner inte för att hämta posten, känner inte för att laga några kläder, känner bara för att gå och lägga mig igen...
På soffan i alla fall...
.
Så får det nog bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback