Träningsupplägg

Vet inte riktigt hur jag ska dokumentera min träning framöver.
Tror inte riktigt det blir så noggrant som tidigare. Kommer i alla fall inte att räkna dagar.
Viktnedgången kanske jag ska skriva upp, en gång/vecka, och sen kanske jag bara skriver kort om vad jag tränat.
Vill ju som ändå dokumentera det, så jag i framtiden kan gå tillbaka och se hur duktig jag varit! =)
Det jag alltså ville komma fram till är att jag vägde mig igår igen och hade gått ner -1,6kg!!
Snart tror jag att jag ska avslöja min vikt!!
Om jag fortsätter att gå ner alltså!
Snart skäms jag inte längre!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Gilla!! igen. Borde finnas en gillaknapp på bloggen också!

2012-03-24 @ 21:42:55
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback