v.40

Och såhär står det på gravid.se
Enligt 9-månaders"myten" är det min sista graviditetsvecka, men enligt statistiken så får jag gå ett tag till!
Fast jag har ingen brådska.
Trots några smärtsamma foglossningar, lite hormonsvängningar och lite halsbränna så känner jag inte att jag vill åka in och föda alldeles än!
Mår riktigt bra tycker jag, så jag går gärna hemma nån vecka till och lullar på för mig själv!
Och inga känningar har jag heller, så jag tror att jag och bebis är överens på den punkten!
Sparkar gör den dock, igårkväll var det disco i närmare 2,5 timme!!
Och då är det inte nån enstaka spark vi snackar om, då är det konstant snurr och töja ut magen så mycket det bara går hela tiden!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja men det är ju klart att h*n sparkar, tänk dig själv en fängelsehåla som inte är större än du själv. Där du dessutom måste ligga dubbelvikt för att över huvud taget få plats...

För övrigt är du nu så nära ändå att jag varje gång jag går in på bloglovin är fundersam på om du verkligen har uppdaterat nåt;-)

2012-03-05 @ 15:33:55
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback