Vilken tv-vecka!

En premiär, som jag nog vill titta på!

Och två rafflande finaler som jag definitivt ska titta på!
Jag håller på Ralph och.... Hmm.... Vet inte riktigt vilken av brudarna. Josephine egentligen tror jag, men hon är så himla, himla strikt och allvarlig. Kan inte släppa lös, så kanske Sigrid ändå.... Eller... Nja... Spelar inte så stor roll, duktiga på att laga mat är de bägge två.
Och med tanke på bilderna från BL-finalen så såg det ut som om Michael går ner MYCKET i vikt!!
Man kände knappt igen honom!!
Fast jag blev sur att de visade bilder redan nu!! Det vill man ju inte se! Jag försökte blunda men hann inte, och så ville jag tjuvkika lite oxå! Men jag blev brydd, DE borde ju inte vilja visa nånting innan!!
.
Aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback