Hemma igen!

Var riktigt trevligt att hänga på Kyrkis på Hembygdsgården idag!
Särskilt med finvädret. Och för min sega kropp blev det en skön paus i promenaden.
.
Är fortfarande sjukt trött på dagarna.
Eller inte sjukt trött, men betydligt tröttare än jag brukat vara.
Börjar tänka att det nog beror på Levaxinet, även fast jag försöker tänka positiva tankar, tänka att jag INTE är trött, tvingar mig själv ut på promenader i hopp om att det ska ge mer energi, och ser varje dag som en ny dag och att imorgon kan jag vakna upp och känna mig pigg igen (jag hör vad du tänker Maria) så är det som att jag gör allt med tuggummi under fötterna, och under lusten/viljan med för den delen. Jag gäspar konstant och vill inte kliva upp ur sängen. Och energinivån på promenaderna är definitivt inte vad det varit. NÅT är i alla fall inte som det har varit.
Just nu känns det som om de senaste månaderna spenderats med (ev Levaxinets förtjänst) nåt uppåttjack.
.
Ska i alla fall inte falla ihop i soffan, som är det enda jag vill göra, utan ta tag i svinstian som tagit plats här hemma.
Kan inte begripa hur det går till!! Eller egentligen gör jag det, och jag känner mig ganska oskyldig till den, men nog fan är det jag som får ta rätt på den!!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback