Snart så...

Trots -1,7 kg denna vecka (!!)(räknat med de tre hektona plus förra veckan, annars -1,4) så är jag inte riktigt över på "överviktig" på BMI-skalan...
Men nu är det tusan inte långt borta!
.
Å detta resultat trots en lyxig mintchokladshake efter Max-middagen i Sundsvall, macka med ost- och skinkröra och en dammsugare till lunch i måndags och utebliven promenad igår!
.
Är det amningen??
Är det levaxinet??
Eller är det jag??
.
En blandning skulle jag tro, och jag njuter av det så länge det varar!!
.
Idag är vi kravlösa, jag och Lilleman.
Han sover fortfarande, så han lever verkligen upp till det!
Kanske blir det lite montering av tvättstugeinredning, kanske blir det lite krattning eller kanske blir det bara slappa i soffan....
En promenad ska vi nog greja i alla fall!
.
Dessutom är det stora maskiner på gården idag!
Mera förändringar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback