Update!

Jaha, känner att jag nog, precis som Olga, inte är lika rolig att läsa nu för tiden.
Blir mest snabba inlägg, bara för att göra nåt!
.
Och det blir väl kanske lite så när man har ett litet barn att hänga med!
Och dessutom så känner jag att när jag prioriterar bloggen så får mycket annat, såsom hushållsarbete, stryka på foten.
Denna vecka ska vi ju bara spendera hemma har jag bestämt, mest med fokus på att jag ska anpassa mig efter Alvin, och inte tvärtom då det känns som om han fått anpassa sig efter oss rätt mycket i helgen, och förra veckan, och förra helgen med möhippa, vårrus, promenader, stadsresa och helgens flängande runt byarna.
Inte just fokus på att vi ska befinna oss hemmavid, även om det oxå är viktigt, eftersom jag tänkt börja styra upp hemmet, både den nya och gamla delen.
Träning får oxå stå tillbaka just nu känner jag, då jag inte skulle ha nån tid alls annars till hemmet.
.
Nu sover Alvin, och jag har strax spenderat en halvtimme åt kaffedrickning och bloggläsande, så nu återstår bara att publicera detta inlägget (lite egentid måste man väl få ha oxå, jag är ju faktiskt mammaLEDIG) och sen ska jag till tvättstugan och röja!
Elektrikern var här igår och gjorde klart det sista, så nu är det officiellt färdigt med utbyggnaden.
Förutom att vi ska inreda då, och ställa iordning allt. (Och så panelen utvändigt och nåt dörrfoder här och där och ytterdörren. Men annars...
Vi kan in alla fall inte skylla på nån utomstående hantverkare längre.
Nu är det upp till oss.
.
Och då borde ju inte jag sitta här nå längre, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback