Halvvägs!

Resan till Sollefteå igår gick bra, förutom att Alvin bestämde sig för att han inte ville åka bil, så det blev lite skrik, kräks och tårar innan vi var framme. Gick lite bättre när jag satte mig bak med honom.
 
Bilen gick igenom besiktningen oxå, utan anmärkning!
 
Och så har jag handlat hälften av julklapparna ungefär!
Känns bra, fast å andra sidan innebär det oxå att hälften är kvar! Men inte hälften av pengarna...
 
Jaja, det löser sig, E har ett fett bankkonto! ;)
 
Istället för nya julgardiner och allt jag vill köpa nytt så bestämde jag mig för att i alla fall inhandla en ny adventsljusstake, den gamla är så tråkig, och jag tycker alla andra har så fina!
Så detta lilla arrangemang plockade jag ihop!
Kanske måste ha ett större fat?
Men jag tyckte om att det var små blockljus, för oftast så eldar vi inte adventsljusen så mycket, så vi behöver inte så stora! (Fast det är ju lite svårt för er att se vilken storlek det är på de!)
 
Näe, nu blir det städning medans Alvin sover.
Finns miljoner saker att plocka undan, tvätta och stöka med, och så ska ju resten av gardinerna bytas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback