Läskigt!

Oj, vad det blåser idag, och blåste inatt!!
Må nästan ta med ankare om man ska gå ut!!
 
Såg i alla fall precis på Efter tio med Malou att Lars Kepler (eller  Alexander och Alexandra Coelho Ahndoril som det egentligen är som skriver) kommit ut med en ny bok!!!
Men med en varning (i alla fall från Malou) att man inte bör läsa den när man är själv, för den är så läskig!!
Och jag tyckte förra boken, Eldvittnet, var så läskig!
 
Fast jag vågade inte sluta läsa när jag låg själv i sängen, var tvungen att läsa tills det hänt nåt trevligare, då vågade jag lägga bort boken.
Fast sen när E kom upp så var jag tvungen att lägga mig och hålla om honom oxå för att kunna somna.
 
Hur läskig är inte den här boken då?
Sandmannen (inbunden)
Ett till julklappstips!! Jag vill ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback