Lösning!

Ja, här flyter dagen på.
Pappan har varit hemma och varit sjuk, så Alvin har varit jätteglad, och inte ens velat sova!
Men nu sover han, så trött så han nästan inte orka somna!
 
Annars har jag och lilleman varit på promenad, blir inte så ofta långpromenader nuförtiden, vet inte varför.
Har ordnat lite mer julfönster.
Har återvunnit och returnerat bok på bibblan. Dessvärre fanns inte fortsättningen hemma,
så nu är jag boklös i en par dagar!
 
Och så har jag och V varit till Mommas hus och hämtat en möbel som förhoppningsvis kommer att lösa de flesta problemen i vardagsrummet.
Ni får se sen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter spännande!
Å de blir ju inga långpromenader för att jag jobbar juh... ;-)

2012-11-29 @ 10:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback