Prickigt!

Jag tror att vi drabbats av Vattkoppor här hemma!!
Alvin var smågrinig och trött igårkväll och imorse när vi klev upp så hade han röda prickar lite här och lite där och en liten förhöjd kroppstemperatur.
De är små än, så vi får se om de utvecklas till koppor, eller om det möjligtvis är nåt annat, men just nu känns det som vattkoppor. När jag ringde på BVC för nån vecka sen så undrade hon om vi klarat oss, då det går vattkoppor, och det hade vi, tills nu då.
 
Jag som bestämde mig, innan vi klev upp, att vi skulle åka på dagis och hälsa på idag, och prata med chefen, men det får vi nog skjuta upp nån vecka verkar det som!
 
Så idag fiser vi runt här hemma med Onepiece och pyjamas.
Alvin har precis somnat och jag ska slå på nån film tror jag.
 
Helt OK för mig... 
 
Stackars Lillpruppen!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Det hoppas jag inte att han fått!! Då kan vi ju inte komma och hälsa på nästa helg =( *pepparpeppar*.

2012-11-06 @ 16:35:08
Postat av: Helena

Har inte du haft det?

2012-11-06 @ 17:37:01
Postat av: K

Näpp. Hoppas det hinner läka ut snabbt om det nu är det!

2012-11-06 @ 18:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback