Vad gjorde ni imorse??

Låg och var bakis??
Inte jag! Jag tog mig en liten löptur!!
Gillar ju att komma upp på morgonen och ut, men nu för tiden är man rätt trött så man orkar aldrig ta sig upp, man ligger kvar i sängen så länge som möjligt.
 
Men imorse kom jag och upp och joggade en sisådär tre km!
Inte min bästa runda, orkade inte hela vägen hem.
Men å andra sidan började jag jogga tidigare än sist, och detta var ju FÖRE frukost = låg energinivå i kroppen.
Men det kändes OK ändå, nu var ju träningen liksom klar för dagen!
 
Nu blir det en liten uppryckning, har blivit mycket godis och lite träning senaste veckan, och det märks!!
Imorgon är det måndag, och då ska jag dra åt svångremmen lite!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Sover Alvin hela nätterna igenom nu? Inte Sigrid.... Ser fram emot när hon gör det.

2012-11-04 @ 19:57:15
Postat av: Helena

Nixpix, det gör han inte. Två amningar per natt, och ibland vaknar han fler gånger. Tror inte det har så mycket med mat att göra, mest mys. Ska samla kraft och ta tag i det snart, men jag hoppas att han ska sluta själv! Längtar oxå efter en HEL natts sömn, snart åtta månader sen!

2012-11-04 @ 20:49:15
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback