Åre!

Vi drog upp på lördagmorgon och svängde förbi Lundhags på vägen.
Vi var inte ensamma....
Blev ett par Route pro-byxor, som måste varit nån provkollektion, nån gammal kollektion eller nåt, för de finns inte på internet nånstans.
Men de är rätt lika Traverse-byxorna, lite tunnare, andra fickor och stretchfälten är i samma färg som byxorna istf svarta. (Ja, så så lika var de... =) Jag köpte ett par tea green i alla fall om det är nån som bryr sig!
Sen drog vi sista biten till Åre och började pricka av Höstmarknadens olika delar.
 
Fyndade lite mössor och strumpor till Alvin, suktade efter betydligt fler grejer till mig själv, spanade på stånden och sicksackade mellan människorna!
Gjorde ett fynd på Stadium, men det förtjänar ett eget inlägg!!
Men lite bilder från promenaden kan ni få!!
Sen blev det godmiddag och vi avslutade med mys i soffan, innan i alla fall jag och E var snortrötta och la oss. 
Söndagen började med morgonpromenad. Då syster redan hunnit gått så höll jag mig runt byn, för att inte hamna på villovägar, om man nu kan göra det då Åre inte är stort... Men fick ihop 40 min innan jag kom tillbaks och frukosten stod på bordet!
Sen blev det lite städ innan vi gav oss ut på marknaden igen och en tur med kabinbanan.
Men de korten ligger i andra kameran, så det får oxå bli ett eget inlägg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback