Buffé!!

Vilken bra tidning det är egentligen!! 
Eller ja, det finns mycket roliga recept där!! Ur ett nummer, tror det var nummer 8, så har jag lagat en massa recept!
Tycker det är så kul med ny mat, och har hittat en massa enkla och goda recept där!
Trodde att jag använt alla i den tidningen som jag var intresserad av, men denna vecka har jag provat två till!
I måndags:
Den var supergod! Men fänkål, kyckling och körsbärstomater!
Igår provade jag denna:
Var väl inte så att E hjulade av lycka, men han sa i alla fall att han tyckte att den var riktigt god!
De rostade solroskärnorna gjorde sig riktigt bra till och kommer nog även att fungera som snacks här hemma framöver!
 
Andra recept jag provat ur just detta nummer är

Och de var alla supergoda, enkla och sånt jag gärna provar igen!
Som biffar och blomkålsmos blir det imorgon igen!
 
Idag testar vi ett recept på lax som jag hittade hos Upp och hoppa!
Eller ja, nu när jag läst det en gång till så var det ju inte så avancerat, eller långt ifrån nåt vi brukar slänga ihop.
Citron bara, och nån dill har vi inte... Jaja, lax och potatis blir det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback