Förvirrad!!

Idag hade jag tänkt att vi skulle åka på familjecentralen - äntligen kom jag ihåg det!!
Har tänkt det länge, men aldrig kommit på det på onsdagar när det är.
 
Men såklart så är det STÄNGT idag!! Suck.. Är det typiskt??
Men då tänkte jag att då hittar vi på nåt annat roligt - Hmm, min vän L är ju ledig på torsdagar, så vi kan ju åka dit och gå på promenad och umgås, det är ju kul, och hon har ju barn oxå, så det blir ju roligt för A, i brist på familjecentralen.
Men när jag ringer så jobbar hon, och då slår det mig - Jamen, det är ju onsdag! Det vet jag ju!
 
Igår oxå, sa till E - Om du inte tittar på tv så kan du ju hä på Bonde söker fru! Men det var ju inge Bonde söker fru, för det är ju på onsdagar kommer jag på, och det var ju bara tisdag.
-Ja, men då är det inge Grey´s heller då, säger E. -Jo, det är ju klart att det är det säger jag, det är ju tisdag.
Men det var inge Grey´s, så jag blev irriterad: Men hur många veckor ska de ha uppehåll? Det var ju inget förra veckan heller!! Går till och med in på Kanal 5:s hemsida för att se om det står nåt om varför det uteblivit denna vecka med, men ingenting står det. Hmpf...
 
Imorse slog det mig: Men Grey´s är ju onsdagar, har alltid varit på onsdagar... 
Så ikväll är det ju Grey´s, och innan Bonde söker fru...
 
Jaha, så vad har vi gjort idag då?
I kom hit så vi gick på en isande promenad, sen åt vi lunch och sen har jag och A uträttat en massa ärenden.
Varit på banken och startat sparkonto åt honom, varit på Åvc, handlat mer färg till hallen, så kanske jag hinner grunda allt ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback