Hemsk dag!!

Eller egentligen inte, bara mitt humör!!
Var seg hela dagen igår och jättetrött på kvällen och dåligt humör (ni vet när det är sådär att man skulle kunna anklaga den man råkar bo med för 2:a världskriget... Allt är hans fel...) så direkt efter Grey´s gick jag och la mig, (innan jag hann anklaga honom för nånting överhuvudtaget då han inte gjort nåt alls).
 
Och låg och låg och låg... 
Vid två hade jag inte somnat än...
Vet inte riktigt när jag lyckades somna riktigt, men jag ammade vid fyra, och då var jag klarvaken igen.
Somnade till och Alvin vaknade strax efter sex och ville äta igen.
Nej, tänkte jag.
Så då låg vi och bråkade ett bra tag, tills E klivit upp och gått på jobbet.
Då orkade jag inge mer, då fick han äta.
Sen somnade vi och sov till kvart i tio.
Skönt, men då blev jag lite småstressad istället då vi bokat dejt med L och I och skulle ut och gå.
Vid tio, halv elva hade vi bokat och morgonbestyren tar en rätt så lång stund nuförtiden!
Men tillslut var vi klar och gick på en lång, skön promenad, och det var ju absolut inte hemskt!
Sen blev det lite småstressigt med lunch och kaffe, och Alvin ville inte äta nå lunch, heller inte gröten förresten och det är ju alltid kul när man är trött och småstressad...
 
Sen när vi kom hem så la vi oss och slappade på soffan i alla fall och det var heller inte hemskt, och nånstans under tiden så började jag känna mig som en människa igen. En trött människa dock.
 
Funderat om jag ska hoppa träningen ikväll, men det klart att jag inte ska.
Ska träna, duscha och sen ska jag slappa resten av helgen!!
 
Om jag inte somnar innan kl sju...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback