Kabinbanan! 2?

Ja, here we go again.
Eftersom det var soligt så trodde åtminstonde jag att det skulle vara klart uppe på skutan. Man såg inte toppen, men det vet jag inte om man gör nere från byn, även om det är klart väder. Och på vägen upp var utsikten strålande!

Men den sista biten hände något...



Från att ha varit soligt, +10 och 1 m/s nere i byn så blev det dimma, +1 och 10 m/s (Siffrorna vet vi eftersom det redovisas där man kliver på kabinbanan, så detta visste vi innan vi for upp)
Men som tur var så var det bara sista biten. Lite tråkigt att inte se nånting alls utom några stängda byggnader, men resan både upp och ner bjöd på fina bilder!
 
Vad som hände när detta kort togs kan jag inte svara på, men nog ser vi bra lustiga ut både jag och Alvin!!
Bättre lycka nästa gång får vi hoppas, och då kanske en sista tripp upp på toppen är möjlig??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback