Spara pengar!

Jag är en sån som ofta köper böcker. Eller önskar mig i present/julklapp.
Tycker det är kul att de är mina alldeles egna. Särskilt serier som jag gillar som Camilla Läckbergs och Liza Marklunds. 
Men nu för tiden när pengar är en bristvara så finns det ju faktiskt ett fantastiskt alternativ som stavas B I B L I O T E K E T!!
 
Tyvärr kan det ju ta rätt lång tid att läsa ut en bok nuförtiden, inte för att jag läser långsammare utan för att tiden att läsa har krympit sen Alvin föddes... Så det är ingen mening att låna mer än en i taget.
(Dock har jag hunnit läsa två böcker!!) Den andra läste jag ut i går kväll.
Så nu ska vi fara på biblioteket och låna en ny bok.
 
Har sett och hört lite om Håkan Östlundh lite här och var, bl.a skymtade jag hans nyaste hos syster igår, så jag tänkte jag skulle prova på den serien.
Fem böcker har han hunnit släppa och den första som jag tänkte låna heter'
Släke
Ytterligare ett kriminaldrama bland så många andra, men jag brukar gilla de så varför inte prova?
Dessa utspelar sig på Gotland, därav det konstiga namnet skulle jag tro!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback