Stay in place!!

Beställde ju en ny tränings-bh från sportamore för ett tag sen.
Supersport Bra C-E Stay in place Svart
Beställde en XL, men tyckte inte den höll fast "behagen" ordentligt. Bättre än mina andra men inte sådär "bäst i tester för stor byst"-bra liksom.
Så jag skickade tillbaks den och tog en storlek mindre.
Går de ut med "Bäst i test" så borde den ju även ska klara av mina, de är ju inte de största, hängigaste i världen.
Så igår hämtade jag ut den, precis innan träningen och hoppades att den skulle passa, då mina andra sport-bh:ar inte klarar av ett högintensivt pass (märkte jag sist).
 
När jag drog den över huvudet tänkte jag "Den är för liten! Kommer aldrig att få ner den!!)
Men efter ett mindre gympapass inne på toaletten gled den på plats och sen satt den som ett smäck, och brösten har väl aldrig varit så fasta!
 
Sen kunde jag hoppa och studsa utan att riskera att knocka mig själv, eller att brösten skulle slitas lös, som det kändes som förra gången!
 
Var även ett mindre gympapass att komma ur den, men det får det väl vara värt, och det kanske man inte kommer ifrån heller.
 
Väl investerade pengar!
(Och om jag ska göra lite reklam såg jag att de just nu är nersatta till 249:- från 430:- på Sportamore)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback