Tisdag

Och här händer inte särskilt mycket.
Hinner som inte med bloggen, inte för att jag vet vad jag gör annars, men uppenbarligen prioriterar jag andra saker.
Jag försöker i alla fall måla panelen i trappen, vilket går så där då man inte hinner mycket den stund som Alvin sover.
Nu försöker jag ju blogga, men inte så lätt då en liten kille drar och sliter och gnager i/på datorn...
Jag har snart krympit ur alla mina byxor, vilket är en mycket angenäm känsla, men än lite tråkig. Till och med ett par byxor jag köpte i somras är lösa redan direkt efter tvätten.
Och vi som antagligen ska till Sundsvall i slutet av veckan...Kanske måste shoppa då! ;)
Och så tränar jag på Kullsta på torsdagar, fast den här veckan blev det måndag,och det var mycket jobbigare! Känner att träningsvärken kommer att drabba mig både här och där under dagen!!
Försöker att få till träning hemma oxå, crosstrainer, löpning, armhävningar, plankor...
 
Men nu ska jag klä på lilleman och gå ut!
Han ska snart sova och jag ska väl skotta lite snö och försöka samla ihop alla trärester i en hög.
Hade tänkt att jag skulle hinna det innan snön, men tydligen inte...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback