Upp å ner!

När vi kom ner på biblioteket så såg vi en massa barn igenom fönstret, så jag tänkte: Vilken tur, då är det ju öppet!!
 
Vi kommer fram till dörren som är.....låst.....
Läser på skylten: Fredag: STÄNGT.
 
Öh, jaha... Ja, jag vet ju att de har lite dåligt med öppettider men.... Nu är det ju folk där!!
Då borde de ju kunna ha öppet den stunden, för folk som inte kan öppettiderna...
 
Men låst är det, så ja, besviket går vi tillbaka till bilen och genast tänker jag: Ja, så j*vla fantastiskt kanske det inte är ändå...
 
Men innan vi når fram till bilen så öppnas bakdörren och ut kommer bibliotikarien (stavas det så?) och frågar om vi ville komma in.
Ja, svarar jag, och så får vi komma in och mina tankar snurrar runt igen och jag tänker: Det ÄR ju verkligen fantastiskt!! 
 
Blev så glad så jag lånade två böcker!! Bara att hitta tid till att läsa, och hoppas att det är två bladvändare jag lånat!
 
Förutom Håkan Östlundhs bok så tog jag denna, som är den jag INTE äger av Lizas böcker.
Du gamla, du fria (inbunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback