Dagens val 29

Idag valde jag inte bara att köra 20 min crosstrainer, utan när tiden var slut så valde jag att köra några extra minuter tack vare en bra låt i lurarna!! 
Körde bitvis i bra fart oxå, när musiken var snabbare!
Riktigt svettig var jag, det är så skönt att komma igång igen!
Känner att jag jobbar betydligt bättre på den än på en promenad!
 
Dessutom valde jag och syster att ha fruktsallad som efterrätt istf nåt annat onyttigt, och inget snacks på fredagsmyset!
 
Vägde mig idag oxå, sista gången under dessa 30 dagar med Dagens val.
Och gissa vad!?!?
Jag hade gått ner ytterligare ett kilo!!!!!
Så nu har jag alltså gått ner tre kilo under dessa 30 dagar, efter att ha stått still på vågen skiiiitlänge!!
Välja bra is the shit!!
(Och det är inte riktigt officiellt än, vågar inte säga nåt innan, då kommer det säkert att stanna av igen, men i och med dessa kilon så har jag bara 0,8 kg kvar tills jag gått ner 30 kg totalt!!!!!! Men säg det inte till nån...)
 
Så nu är det bara att fortsätta på samma linje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback