Dagens val 4 & 5!

Ja, igår blev det inte så mycket val, eftersom vi var rätt trötta och omskakade.
Dessutom firade vi pappa som fyllt år, så då blev det Princesstårta till typ lunch..
.
Jag får leva lite på mitt andra val som jag gjorde i fredags, nämligen att köpa Fair-pins, istället för vanliga bomullspinnar!
Idag valde E att vi skulle sitta i soffan och titta på film.
Kändes fel i hela mig, har som tappat förmågan att "bara sitta i soffan", då får jag panik över att inget blir gjort!!
(Men jag tvättade två maskiner och E plockade ur och i diskmaskinen innan, så jag överlevde!)
Sen gick vi på firman för att lasta av den sista panelen till huset. Då valde jag i alla fall att vi inte skulle flytta släpvagnen så det bara var att slänga av panelen, utan bära bräderna de 20-30 meter bort som de stod.
.
Och nu har jag bestämt att kvällens snacks i soffan blir resterna från dagens sushimiddag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback