Dagens val 6

Idag valde jag att gå till I, för att fira henne på födelsedagen!
Jag hade strålande väder, och sällskap av V halva vägen!


Men innan dess så har vi varit på Babysim för första gången!
Kom på när ajg och Alvin badade igårkväll att -Vad tusan, det är ju IMORGON vi ska på babysim!!
Var helt säker på att det var några veckor kvar!
.
Men det gick bra, eftersom det var första gången fick vi inte bada så länge, men Alvin gillade det lika mycket ändå!
Sen for vi en sväng förbi Näset på vägen och det var tur för där fick jag en stjärna för att jag tydligen är Världens bästa Moster!! Det värmde ett litet mostershjärta!!
Och Alvin fick sig en smaskig efterrätt som stjänutdelaren fixade genom att skala och klippa vindruvor och sen toppa med kanelgrädde som hon letade fram åt honom! Tror Alvin hade satt en stjärna på henne om han hade kunnat för Världens bästa kusin som fixade så smaskig efterrätt åt honom, för han åt med god aptit!
Nu blir det sovning för imorgon ska jag spendera dagen som tvåbarnsmamma, då Sigge ska hänga här några timmar. Så risken finns att det blir lite tid över för bloggning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback