Hösthelg!!

Detta är ett tidsinställt inlägg!
Kommer inte att ha nåt internet i helgen (eller det kanske jag kommer att ha, men jag kommer inte att blogga i alla fall) så jag skrev detta i torsdagskväll.
 
Just nu befinner vi oss i Åre, bor i en sjysst lägenhet och trippar runt på Höstmarknad!
Ska ha det skönt, äta god mat, kanske ta en tur upp på Skutan. (Tyvärr är kabinbanan stängd pga reparationer).
(Priserna är ju för vintersäsong, gäller inte nu...)
 
Innan vi far hem ska vi dessutom ta en sväng förbi Lundhags som firar 80 år med stor utförsäljning!!
 
Vi kommer hem igen imorgonkväll!
 
Så mitt sista Dagens val 30, blir att njuta av en helg i Åre tillsammans med familjen och syster med familj!
Gott, gott för själen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback