Jag väljer 20, 21 och 22!

22 idag.
 
Tisdagen kan jag nog äsga är första dagen som jag känner inte innehåller nåt bra val.
Har varit lite trött och nere de sista dagarna, så jag har inte haft nån ork/lust/vilja.
 
Igår gick jag på promenad med syster, och valet bestod i att köra en runda magövningar efteråt.
Var inte ett dugg sugen på det, satt bara apatiskt och tittade på syster när hon var i full gång.
Men tillslut så gjorde jag ett ryck! Bra val!!
 
Idag har ju knappt varit än men jag har redan bestämt mig för att idag ska jag njuta av en solig och fin höstdag på bästa sätt!!
En kaffetermos i skogen?
Besöka en kär vän?
Inte städa/plocka/ordna ett dugg, åtminstonde inte innan solen gått ner.
(Började rensa under trappen igår och alla grejer ligger kvar utspridda över hela hallgolvet så jag kommer nog måste ta tag i det så småningom, men inte nu!)
Men nu börjar jag dagen med frukost i lugn och ro medans lilleman ligger kvar i sängen och sover!
 
Varför kan alltid han somna om och inte jag??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback