Vad lite välling kan göra!

Först sov han fyra timmar!!
Då tänkte jag att visst, han är säkert egentligen inte dödshungrig, eftersom han druckit välling, men efter två halvvakna nätter var jag mer än nöjd med fyra timmar ändå!! Så då åt han. Sen vaknade han tre timmar senare... Såklart, men då hade jag så ont i bröstet så han var tvungen att få äta!!
Sen vaknade han strax före åtta igen, och fick äta i hopp om att han skulle somna om. Men icke...

Men vilken skillnad!! Däremellan har han inte vaknat nåt alls, och dessutom har han sovit i sin säng oxå, så jag har sovit riktigt gott inatt!!

Gofisen!

Kommentarer
Postat av: Mor(mor)

Puss!!

2012-09-28 @ 10:29:16
Postat av: Kickan

Goooo!!!!!

2012-09-28 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback