Hinner inte!!

Vet ni en sak....
 
Jag som inte ville börja jobba....
Nu har jag inte tid att sluta!!!
 
Om 2,5 vecka ska jag ju vara Mammaledig igen, och det ser jag självklart fram emot jättemycket!
Tänk att få spendera hela dagarna emd Alvin igen!! <3
 
Men, när jag tänker på allt roligt vi vill göra på jobbet, så inser jag ju att det kommer jag inte att få vara med på!!
Och det vill jag ju!!
 
Dessa känslor är nya för mig, och helt oväntade!! Istället för att räkna ner dagar och bara längta efter att sluta vill jag stoppa tiden och försöka hinna med så mycket som möjligt den tid som är kvar.
 
Tror jag och Alvin får hänga mycket på jobbet, lite smyginskolning sådär.
Så jag inte missar nåt skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback