Livet!

Det går och går...
 
Innan jag började jobba trodde jag (på nåt konstigt vis, tänker jag nu) att jag kanske skulle få mer tid för bloggen när jag började jobba.
Big fail...
Har enormt mycket mindre tid, eftersom min prio ligger hos Alvin och träning på min fritid.
 
Nu när jag står inför mammaledigt igen så tänker jag att bara jag blir ledig så kommer jag att ha mer tid att blogga.
Får se hur det kommer att gå med det... Ni lär märka!
 
Ett annat projekt jag ska lägga ner tid på fick jag som överraskning när vi kom hem från utlandet!!
E hade ordnat en enormt fin överraskning åt mig, med flera människor inblandade och jag hade inte EN ENDA ANING!!
 
Vad det är ska ni få se bara jag får tid att sätta mig vid datorn med kameran och sladden, och bloggen...
 
Av nån anledning så strejkar blogg-appen på mobilen oxå, vilket leder till ännu färre inlägg. Inte bara så att det inte går att göra inlägg med bilder, den stänger av sig själv så fort jag öppnar den, så det går inte att skriva nåt inlägg överhuvudtaget!!
Har laddat hem den på nytt, men ändå händer samma sak...
Nån som vet vad som felar??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback