Vårgöra!!

Nu har jag bara två jobbdagar kvar innan drygt tre månader av mammaledigt väntar!!
Och som jag ser fram emot det!! Att få hänga med Alvin hela dagarna!!
 
Och jag har en väldig massa sug på att pyssla här hemma under tiden!
Inbillar mig att jag får mer gjort denna sommar än den förra, då var jag mest trött och orkade inte nåt.
Dessutom gillar ju Alvin att dona på ute oxå, så jag tänker att vi tillsammans ska hinna med en hel del!
 
Saker på min lista är
*kratta
*ställa iordning odlingslådor och såklart odla goda grönsaker i de.
*plantera blommor och ha fina rabatter
*storstäda!! (inomhus)
*fixa sandlåda
Typ.
Vi börjar där.
 
Vi har en vägg kvar att panela oxå, och så ska en massa vindskivor, foder och grejer målas och balkongen ställas i ordning.
 
Gäralösa blir vi inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback