Sen kväll!

Blev en tidig morgon, strax efter sju var det dags för  "älling!" .
Som tur är så är han lite småtrött själv så man kan ligga länge och mysa i soffan bara han fått sin älling!

Sen blev det en sväng till stan för att fira barnens kusin som fyllde år i veckan!
Och en liten sväng på stan hann vi med oxå. 

Sen blev det middag vid kvart över sju, och eftersom Alvin sov både till och från stan var han inte vidare trött så vid åtta-tiden klädde vi på oss och gick ut och busade i snön! Jag var egentligen sugen att springa en sväng men det blev aldrig läge så det blev bus istället!
Så härligt med snö, har jag sagt att jag älskar snö? :)
Sen vid nio gick vi in och badade och vid tio hoppade lilleman i säng.
Nu ska även jag hoppa i säng, nu är min energi slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback