Stark!

Kände mig inge pepp att träna idag.
Är trött och så var lilla hjärtat på sitt grinigaste humör över!!
 
Så jag frågade E vad han tyckte (ville att han skulle säga: Du måste stanna hemma och ta hand om Alvin!) men han sa: Du gör som du vill! (Trots att jag bett honom säga: Klart du ska åka!!)
 
Så då taggade jag till och blev trotsig eftersom han inte kunde peppa mig, så jag tvingade iväg mig själv.
Dessutom straffade jag mig själv genom att ta extra tunga vikter, och vikter till och med på utfallen!!
Och det gick!! Det brände....och sved....men sen hände inget mer än att jag blev jävligt nöjd! Och vältränad...=)
 
Känner mig faktiskt, och nu kommer jag att skryta, i riktigt bra form!!
Inte jämfört med nån annan, men jämfört med mig själv!
 
Jag orkar hela passen, lägger på mer vikter, kör fler reps och har blivit betydligt bättre på att pressa mig själv när det börjar göra ont!
 
Gick uppför Pålgårdsbacken häromdagen med Alvin i vagn och kunde gå på i bra fart, och tog ändå inte slut!
 
På vågen händer inte mycket, men när man känner att formen påverkas gör det inte så mycket!
Och så tänker jag att jag bygger muskler... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback