Jobbigt!

Det går bra att jobba. Det känns kul och jag hinner inte tänka så mycket på Alvin.
Men när jag kommer hem...
 
Då svämmar jag över av kärlek som jag sparat på hela dagen, och hjärtat gör ont för att jag inte får tillbringa hela dagarna med mitt lilla hjärta!
Och ett nytt problem har dykt upp som jag inte anade innan: hur ska jag kunna åka iväg i två timmar på kvällarna nu när jag är borta hela dagarna?? Om jag tränar två kvällar i veckan så betyder ju det att jag bara är hemma med Alvin tre kvällar...
 
Jag tror inte att det går nån nöd på honom, han har det nog ypperligt med sin far, men mig.
Det går nöd på mig!! 
 
Åh, vad jag längtar till maj, när jag får hänga med honom hela dagarna igen!!!
Och igår blev han tio månader oxå!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Du får gå/cykla/springa till jobbet ett par dar i veckan så kanke det räcker att träna en gång i veckan! Blir ju ljusare å ljusare nu å förhoppningsvis inte så kallt....

2013-01-11 @ 16:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback