Nära nu!!

Tog ett långpass idag!!
Hade tänkt ut en sträcka som jag trodde var hyfsat lång, 8-9 km hoppades jag på.
Men när jag närmade mig hemma så visade den sig bara vara 7km.
Hmm, 7 km var det jag sprang sist oxå, och jag ville ju öka!!.
Så istället för att springa hem tänkte jag snabbt ut en extrarunda som med lite tur kunde bli närmare en mil!
Den visade sig vara exakt 2 km.
Så när jag för andra gången närmade mig hemma funderade jag om jag skulle fortsätta till en mil, eller om jag skulle ge mig för denna gång. 
Tillslut bestämde jag mig för att ge mig, fast jag hde orkat, det hade jag!
Men batteriet var i det närmaste slut och jag tänkte att det skulle ju vara tråkigt att springa en mil men inte ha det riktigt bekräftat.Dessutom ska jag till en PT imorgon, och det kan ju vara bra att ha lite krafter kvar till det,och nu har jag ju en orsak att måste springa såhär långt igen!
 
Men jag är sjukt nöjd ändå!!
Och orkade uppför ALLA backar, även om jag efter den brantaste gick ca 20 meter för att hämta andan.
Dock ont i vaderna, särskilt den som jag haft problem med förut.
Voltaren och högläge blir det i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback