Födelsedagstårta!

Köpte ju en tårta hos otroligt duktiga Lotta!!
Jag tyckte inte att det behövdes nån jätteavancerad design eftersom Alvin är för liten att säga vad han önskar på tårtan och ändå inte kommer att komma ihåg det, så jag bad om nåt enkelt och mycket färg. "Alvin 1" ville jag att det skulle stå!
Och så ville jag ha lemoncurd och hallon på nåt vis!
 
Och detta var vad vi fick!
Med ljusa bottnar, hallonmousse, lemoncurd och lemoncurdgrädde och spacklad med citronsmörkräm (om jag minns rätt!) och det är marsipan ni ser!!
Behöver jag säga att den var FANTASTISKT god!?!?!
 
Vad Alvin tyckte??
Gissa....
Är den slut?
Kanske kan skrapa lite....
Mums!
Vad tror ni? =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback