Trevlig helg!

Så var strax denna vecka över!
herreguuud, vad veckorna springer iväg!
 
Men det är väl som de säger: Tiden går fort när man har roligt!
Och först har jag roligt på jobbet!
Och sen har jag kul när jag kommer hem!
Skoter, grilla, mysa och busa!!
 
Därför jag inte har tid mer er...
Har hur mycket bilder som helst som jag tänker att jag ska lägga upp, men först så gör vi ju allt detta, och då hinner jag inte blogga.
Och sen, när Alvin somnat och lugnet lagt sig så är jag oftast så trött så jag inte orkar starta datorn.
Och orkar jag göra nåt så blir det titta på tv eller ev ägna mig åt nån hushållssyssla som hamant alldeles på efterkälken.
 
Ikväll ska jag ägna mig åt min Mamma som fyller år, och sen tänkte jag att vi kanske skulle bada hela familjen, om de vill förstås, så då har jag säkert inte heller tid att lägga upp nå bilder!
 
Och i helgen tänkte jag kanske att vi skulle åka till Sollefteå å bada, om vi inte passar på att njuta ännu mera av det underbara vårvintervädret som råder!!
 
Så ni får hålla till godo!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback