Superpigg!

Ojoj vad pigg jag är idag!
Så pigg att jag tog en lååång promenad i gråvädret! 4 km i 4-åringstakt, då en nästan 4-åring var med!
Så pigg att jag orkar med gympan ikväll? Vet inte om jag är så pigg ens om jag fejkar!

Eller kommer det att kännas bättre när man väl är där? 
Jag vet inte!! Är ju inte direkt sjuk, men inte helt 100 heller...
Har ju ingen kondition alls, svider i halsen på kvällar och morgnar, ff lite lomhörd på ena örat, hostar vid ansträngning typ och lite snor som ligger och kurar här och var.
Vad tror ni? Träna eller inte träna? 


Kommentarer
Postat av: Kickan

Inte träna.

2013-11-18 @ 19:09:02
Postat av: Helena

Tränade inte... Nästa måndag, då jäklar!!

2013-11-18 @ 22:14:29
URL: http://helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback