Fredagsmys!

Efter utbildning och handling och middag och vardagssysslorna ni vet så har vi firat far som fyller år och kollat Kristallengalan. 
Heja Jill!! Kul att hon vann, så värd det!!

I alla fall så är det mys på riktigt nu!
Slappa de luxe! Ofta sitter jag i soffan och längtar efter att gå och lägga mig, burra ner mig i sängen och ta fram en bok!

I verkligheten hamnar jag oftast med mobilen och hinner inte ta fram nån bok...
Och de gånger jag prioriterar boken så är jag så trött att jag bara hinner läsa nån sida innan ögonlocken faller ihop!

Har shoppat några nya böcker som jag hoppas ska hjälpa till att slita mig från mobilen!

Ska dra ner på mobiltid, särskilt sent på kvällen! Men det blir ofta att det är då man hinner blogga..

Jaja, nu SKA jag lägga bort mobilen och läsa! 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback