Måndagsklubb i mitt ❤️!

Tungt, tungt, tungt idag.
Kan komma på några möjliga orsaker, men skit samma!

Jag var några millimetrar (??) från att bryta efter bara nån km, det gick såå tungt och de andra drog ifrån.
Men jag tänkte att jag skulle känna hur det kändes när det planade ut och det släppte faktiskt lite efter ett tag. 
Det blev aldrig lätt, men lättare och tillslut så var vi hemma, 8,23 km och 60 min på motionskontot!



Men jag tycker det är svårt att veta när man ska lyssna på kroppen och när man ska bita ihop lite och kämpa! 
Vad blir bäst i längden? 


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi fick i föreläsningen idag höra att man bara ska ge upp när msn har ont i specifik kroppsdel och det är risk att man skadar den rejält, typ. Annars är det bara energi eller mentalt. Kroppen orkar alltid mer!

2014-08-26 @ 14:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback