Yoga, igen!!

Kände även ikväll för att köra lite yoga.
Är ju som himla enkelt att köra några korta sekvenser bara.


Hittade nån för nacke/axlar igår som jag körde och den som gjorde mest nytta var denna http://youtu.be/PgQaILIiyO0
, för att lösgöra spänningar i ryggen! Tror att den plus en väldigt lång barnets position efteråt faktiskt kom åt mitt ömma område mellan skuldrorna!! 
Känns fint, tror jag ska köra det några kvällar så kanske det löser upp sig!

Har även tränat idag, körde bl.a en övning för skuldrorna som jag såg Lofsan gjorde häromdagen, så detta i kombination med yogan kanske kan resultera i nåt bra!!
Övningen med gummibandet som hon gör i klippet ni hittar här http://www.lofsan.se/ryggtraning-pa-tv4-nyhetsmorgon/ , från TV4 Nyhetsmorgon!

Och som grädde på moset ligger jag nu på spikmattan! 

Med stickningar i ena handens fingrar, den där jag är mest stel, undra om det har nåt samband med vad jag pysslat med? 

Namaste!

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart det har! Alla muskler och nerver påverkar varann! Vill oxå testa spikmatta! Kram :-)

Svar: Ja, var inte så långt heller, så nu stänger jag in mig i gästrummet varje kväll och sträcker!
Helelena

2014-02-20 @ 19:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback