Äntligen!

Börjar känna energi!
Även om varit rätt trött ändå idag pga mycket stök med Alvin inatt.

Men kändes ändå som kvällen hemifrån igår och att jobba idag gav mig lite ny energi!

Tog dessutom en kort och hyfsat lugn promenad ikväll. Tog med mig V oxå och därav att det bara blev hyfsat lugnt.
Blev några brottningsmatcher i snön och det var fan jobbigt!
Har noll kondition kvar!

Men nu väntar minst två VAB-dagar med lilleman som ff är grymt förkyld!
Och nu vill han inte äta heller (exakt som sin kusin!). Ingen middag blev det, men lyckades efter enorma ansträngningar få i han en liten flaska välling. 

Och för egen del tänker jag försöka fortsätta smyga igång kroppen med lätt yoga när Alvin sover, och korta promenader. 
Nu när det inte är så kallt så tror jag Alvin ska få sova ute, så vi får lite dagsljus å!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback