Nåja!

Var inte riktigt i den form jag trodde, blev 10 enminutsintervaller, men jäklar vad jobbigt det var!
Nog hade jag kanske kunnat springa fem till oxå, men inte i nåt tempo som var nåt, alltså inte på den nivå som jag tänkt mig. Så då lät jag bli! Får ta det nästa gång! Att jag fått bra träning ändå syntes i spegeln när jag kom hem!

Syns kanske inte riktigt hur marsipanrosa jag var, men det var jag!

Sen blev det 
-två magövningar á 15 st från Uppochhoppa: ( http://uppochhoppa.se/2012/02/22/ovningar-for-platt-mage-efter-graviditet-eller-utan-graviditet/ )
-rygglyft, toucha vä hand/höger fit och vice versa, 10/sida
- armhävningar på knä, 10 st
Allt gånger 2 och skön stretch!

Sen körde jag tio extra armhävningar, bara för de gick lättare än jag trodde!

Nu ska jag tillverka tacogratäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback