Älskar Ica-appen!!

Lagar minst en middag från den när det är mina matveckor!
I kategorin billiga veckan hittar jag alltid nåt snabblagat och gott som passar perfekt som vardagsmat!

Och det är så himla kul med nya ingredienser och nya smaker som man inte brukar använda! Jag älskar det!!

Denna vecka blir det inte mindre än tre måltider därifrån!

Tidigare i veckan har vi ätit:

Couscous är ju superenkelt att göra, har faktiskt aldrig gjort det tidigare, men det gick hem hos både E och A!
Och gott med äpple i!
Hoisinsås och lime ger fräsch, spännande smak. Lime är nåt jag använder mer och mer, lyfter många rätter tycker jag!

Och imorgon tänkte jag göra
Ärter funkar ju inte så bea i min familj, men va fan, pilla bort då!

Detta inlägg är INTE skrivet i samarbete med Ica, jag helt enkelt uppskattar och använder appen och vill berätta och tipsa andra om det alldeles gratis!!

(Inte för att jag nånsin fått betalt för nåt jag skrivit, ingen som varit intresserad att sponsra min blogg, hmm, märkligt tycker jag! 😉)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback