Mördarpass!!

Kanske inte för alla, men definitivt för mina ben!! 

Lofsan hade ett pass som jag kopierade och lade till två coreövningar, för att benen skulle få vila!
Fast med lite modifikation...
Indianhoppen var inga hopp, bara upp med knäet.
Sista, korsande utfall blev bara en intervall, sen en intervall vanliga utfall och sen blev resten "rumpgång" med gummiband, mina ben orkade helt enkelt inte göra de på ett korrekt sätt!
Och jag gjorde ju som sagt i tabataform, Lofsans program var 3x20, men jag tycker det är psykiskt knäckande att köra 3 varv, mycket hellre 2, men bäst är tabata där man gör en övning i taget, sen är man färdig med den!
Men nu är benen skakiga och jag känner mig mycket nöjd över att fått till ett styrkepass! Dessa ben ska bli starka nu!!

Hade lite hjälp u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback