Tjohej å hå!

Efter en lugn dag hemma med gräsklippning och vattenkrig så var det få dags för bergsbestigning!

Lite trött i benen var jag allt, det måste jag säga, men det gick ändå över förväntan, med tanke på hur lite jag tränat och att jag cyklade 4,5 mil igårkväll!
Men värmen var tuff och på slutet, på väg till Koppelhällan så var det riktigt tungt. Orkade inte jogga hela vägen, men nästan.

Sen var det otroligt skönt att svalka sig i älven, vet inte om det varit så skönt att bada nån gång faktiskt!? 
Riktigt nöjda och glada var vi i alla fall, vi två tappra själar som utgjorde måndagsklubben idag!

Nu blir det vila för min kropp i nån dag, men dett skönt att röra på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback